Laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Brummen, Nederland van Anne Bartelds - WaarBenJij.nu Laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Brummen, Nederland van Anne Bartelds - WaarBenJij.nu

Laatste voorbereidingen

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

15 Januari 2013 | Nederland, Brummen

Het is dan bijna zover! Morgen vlieg ik om 6 uur 's avonds naar het verre Australië. De zenuwen beginnen toe te nemen, maar gelukkig kan ik me nog bezighouden met de laatste voorbereidingen.
Mijn backpack staat in ieder geval al ingepakt klaar! Wat een klus om die in te pakken, natuurlijk wilde ik weer veel te veel meenemen. Helaas kon ik de kleren niet door blijven drukken zodat het maar zou passen. Dus heb ik toch maar een selectie moeten maken. Gelukkig paste er wel meer in dan ik had verwacht! Dat is dan weer een meevaller!
Verder heb ik alles geregeld, mijn visum is binnen, rijbewijs, telefoon en bankpas die op me ligt te wachten in Sydney. De afscheidsfeestjes zijn ook allemaal achter de rug, dus nu is het alleen nog maar focussen op morgen.
Het aftellen is begonnen! Nog 1 nachtje in mijn bed hier in Brummen en dan gaat het avontuur beginnen!

  • 15 Januari 2013 - 14:23

    Linda:

    Heel veel plezier meissie! Ga lekker genieten daar!

  • 16 Januari 2013 - 11:31

    Eef:

    Heel veel plezier lievie!

  • 16 Januari 2013 - 13:01

    Ramiro En Karin Wanga:

    Hoi Anne, Wat leuk dat we jouw reis kunnen volgen op deze blog. Wij wensen jou en je vriendin een hele goede reis en dat je een geweldige tijd mag beleven in Australië!!!
    Veel kleren hoef je toch niet mee
    te nemen, het is daar nu lekker warm. Beter dan hier.
    Ik kom zeker af en toe even gluren bij dit verslag.
    Veel lieve groetjes van Ramiro en Karin.

  • 17 Januari 2013 - 20:48

    Jan:

    Anne, hoop dat je goed bent aangekomen en een rustige vlucht hebt gehad. Het lijkt me een prachtige reis te worden, we zullen je steeds blijven volgen, Jan

  • 18 Januari 2013 - 10:30

    Paps En Mans:

    Gisteravond (donderdag) om ongeveer 10.30 hebben we je zien landen op het vleigveld op Sydney. Met zo'n vlucht tracker zie je het vliegtuigje op scherm bewegen. Hopelijk vielen de vertragingen mee.
    En nu je in Sydney orienteren en dingen zoeken die jullie graag willen doen.
    Maak er een hele mooie reis van.
    Kus pas en mams.

  • 18 Januari 2013 - 16:51

    Arjo:

    Hoi Anne, heel veel plezier op deze geweldige reis! Groetjes uit Leuvenheim

  • 19 Januari 2013 - 07:16

    Linda:

    An ben je veilig geland? Hoe was de vlucht? X

  • 19 Januari 2013 - 12:39

    Johan En Mary:

    Heey Anne,
    Jaaa.......we hebben je site gevonden.Hoorden al dat je goed bent aangekomen.
    Lange reis ..................blij dat je er bent zeker.
    Nou berg je kleren maar op, we hoorden op de radio van de hoge temperaturen daar.
    Heerlijk zomer. Meid genie ervan, zie een heleboel en ontmoet een heleboel.
    Doe je reisgenootje ook de groeten en veel plezier samen.

    Groetjes Johan en Mary

  • 28 Januari 2013 - 08:42

    Ramiro En Karin Wanga:

    Hoi Anne, we hebben hier op het nieuws van alles gehoord over het slechte weer en overstromingen in Australië. We hopen dat jij nu ergens zit waar je van dit alles niets zal merken.
    Lekker aan het genieten???
    Lieve groetjes van Ramiro en Karin.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Actief sinds 04 Jan. 2013
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 3476

Voorgaande reizen:

16 Januari 2013 - 16 Augustus 2013

Australië avontuur

Landen bezocht: